clock-icon

«Не чакай вавёрачку – тушы недакурак!»

«Не чакай вавёрачку – тушы недакурак!»

Новая інфармацыйна-прапагандысцкая кампанія МНС Беларусі

А вы ведаеце, на што здольны які ўпаў на ложак ці падлога непатушаны недакурак?

Прыкладна праз 2 хвіліны ён выкліча агонь, а праз некалькі імгненняў – пажар, патушыць які сваімі сіламі будзе немагчыма. Нажаль, не ўсё бачаць у гэтым важкую прычыну для адмовы ад цыгарэт. Аднак калі курыць ці не курыць – выбар кожнага, то тушыць за сабой недакуркі – прамы абавязак усіх курцоў.

112 - Не чакай вавёрачку -
    тушы недакурак!

Для таго каб прыцягнуць увагу да праблемы пажараў з-за неасцярожнага абыходжання з агнём пры курэнні і нагадаць аб бяспецы, Рэспубліканскі цэнтр прапаганды МНС з 9 лістапада запускае новую інфармацыйна-прапагандысцкую кампанію – «Не чакай вавёрачку – тушы недакурак! » (mchs.gov.by/glavnoe/327765). Яе мэтавая аўдыторыя – людзі, якія грэбуюць правіламі бяспекі і лічаць, што непатушаная цыгарэта – дробязь, якая не здольная прывесці да трагедыі.

Але як незвычайна падаць надзённую праблему, каб зацікавіць мэтавую аўдыторыю і заклікаць яе змяніць свае паводзіны? Вядома, пры дапамозе крэатыўных ідэй і гумару. Такім чынам, галоўнай “гераіняй” новай кампаніі стане вавёрачка – вёрткі і шустры звярок, які схоплівае ўсё на лета. Яна вельмі цікавая і разумная, таму здольная хутка апынуцца там, дзе выкідваюць тлеючы недакурак, і патушыць яго замест няўдачлівага і бестурботнага курца.

«Вавёрачка прыйшла!» і «Не чакай вавёрачку – тушы недакурак!» – такія пасылы лягуць у аснову кампаніі. Вылучаны яны невыпадкова: па-першае, іх камічнасць маментальна ўключае ўяўленне і дазваляе ярка прадставіць выявы пухнатых ахоўнікаў правіл бяспекі, кіроўных бой з непатушанымі цыгарэтамі. Па-другое, усім вядомыя асацыяцыі, якія ўзнікаюць ад гэтых фраз. Яны будуць асабліва блізкія “групе падвышанай рызыкі” – людзям, кіроўным нецвярозы лад жыцця, – для якіх пакурыць у пасцелі і заснуць – звычайная справа. Дзякуючы такой лёгкай і жартаўлівай форме слоганы кампаніі абавязкова ўсплывуць у свядомасці мэтавай аўдыторыі, калі тая ў чарговы раз будзе даставаць цыгарэты, і вызначана прымусіць яе патушыць недакуркі, каб «вавёрачка не прыйшла».

Ратавальнікі, як і заўсёды, падыдуць да кампаніі маштабна і задзейнічаюць цэлы комплекс спосабаў звярнуцца да бестурботных курцоў. Так, вуліцы гарадоў упрыгожаць яркія білборды.